top of page
Mozgó kisautó képillusztráció

Baleseti adminisztráció

BIZTOSÍTÓI
KÁRRENDEZÉS

Sárga - kék színű papagáj kék szemüveget tart a csőrében

Koccanás kárrendezése, kisebb-nagyobb balesetes sérülések kárügyintézése gyorsan. Több napi munkát veszünk le az Ön válláról

Amikor Ön az autóját autószervizünkre bízza, akkor nemcsak abban lehet biztos, hogy eredeti állapotban kapja vissza tőlünk, de abban is, hogy nem kell drága idejét biztosítási ügyintézési útvesztőkben eltöltenie. Profi, talpraesett és ügyfeleink által igen kedvelt kárügyintézőnk mindent megold Ön helyett. Egy dologra kell koncentrálnia, az olvasó szemüvegét ne hagyja otthon!

  1.  A személyigazolvány számát

  2. A jármű forgalmi engedélyét, amelyen az autó adatai megtalálhatók

  3. A gépjármű tulajdonos meghatalmazását abban esetben, ha autószervizünkben a teljeskörű kárügyintézésre és javításra nem az autótulajdonos hozza az autót. Cég esetében aláírási címpéldánnyal együtt.

  4. A jármű törzskönyvét

  5. A rendőrségi jegyzőkönyvet vagy határozatot, ha a balesetnél rendőrségi helyszínelésre került sor, mert a felelősség kérdéséről nem tudtak a baleset helyszínén megegyezni, vagy mert személyi sérülés is történt (ez utóbbi esetben kötelező)

  6. A vezető jogosítványát, amennyiben a gépjármű a káresemény ideje alatt nem parkolt

  7. Amennyiben volt gépjármű szállítás és Ön kifizette, úgy ezt a számlát is hozza magával.

  8. Minden kár intézéséhez ismernünk kell a baleset körülményeit, ezért ne felejtse el magával hozni a baleset helyszínén kitöltött kék sárga baleseti bejelentő nyomtatványt, mindkét fél részéről aláírva.

  9. A gyorsabb ügyintézéshez előre letölthet, és kitölthet nyomtatványokat, itt!

És a legfontosabb, ne felejtse otthon az olvasószemüvegét, szüksége lesz rá! Mert bár minden adminisztrációt elvégzünk Ön helyett, az aláírására szükség lesz!

Milyen iratokat kell magával hoznia a kárbejelentéshez?

Előre

kitölthető nyomtatványok,

gyorsabb ügyintézés!

Csak akkor van szükség, ha a balesetben másik jármű is érintett. Ha a káreseménynek nem volt részese másik autós, tehát pl. a kárt a járművén kőfelverődés vagy egy ráeső faág okozta, akkor nincs szükség a baleseti bejelentő nyomtatványra. Minden más esetben talpraesett biztosítási ügyintézőnk segítségével a kárbejelentő nyomtatványon tudják  a sajnálatos baleset körülményeit ismertetni a biztosítóval.

Itt tudja letölteni!

Mikor van szükség a
kék-sárga baleseti
bejelentő nyomtatványra

A baleseti bejelentő az a kék-sárga európai baleseti bejelentő nyomtatvány, melyet a baleset helyszínén töltenek ki, rögzítve a baleset körülményeit az érintett feleket. A kárbejelentő pedig az a nyomtatvány, melyet szervizünk nyújt be a biztosítóhoz az Ön érdekében, és amelyben a kárigényt ismertetjük.

A baleseti bejelentő nem azonos a kárbejelentővel!

Kék-Sárga európai baleseti bejelentő nyomtatvány képillusztrációja
Számológép, papír és toll kupakkal

CAR CONTACT BIZTOSÍTÓI KISOKOS

ÜGYFELEINK KÉRDEZTÉK - MI VÁLASZOLUNK

Sárga lalapon fehér oldtimer

Természetesen! Számos kényelmi szolgáltatásunk egyike a csereautó szolgáltatás. A javítás idejére szervizünk napi díjas formában fel tud Önnek ajánlani csereautót. Amennyiben viszont az Ön biztosítási kötvényében foglalt feltételek szerint jár Önnek csereautó, a biztosító elbírálása alapján - az optimális javítási időre térítésmentesen biztosítjuk Önnek.

Tudnak számomra cserautót biztosítani a a javítás időtartamára?

Férfi laptopon gépel

Nem szükséges, amennyiben autószervizünk teljeskörű kárügyintézését választja, úgy a bonyodalmas adminisztrációt 100%-ban mi végezzük Ön helyett. Ha Ön időközben már bejelentette a káreseményt a biztosítónál, de szeretné, ha mégis mi vinnénk tovább a biztosítási ügyintézést, akkor mindenképpen hozza magával a kék-sárga kitöltött baleseti bejelentő nyomtatványt. Szervizünkben majd kitölt egy meghatalmazást. A meghatalmazás nyomtatványt a képre vagy a címre kattintva töltheti le!

Nekem magamnak kell a baleseti kárt bejelentenem még mielőtt a szervizbe vinném az autómat?

Számológépen rózsaszín perselymalac

Természetesen, vállaljuk a hitellel terhelt jármű kárügyintézését akkor is, ha ehhez plusz körös banki kapcsolattartási ügyintézésre van szükség. Fontos tudnia, hogy a banki hitellel terhelt autók javításához banki meghatalmazás szükséges, amelyet autószervizünk a kárügyintézési kényelmi szolgáltatás keretében bekér Ön helyett. Tudnia kell azonban, hogy a bank a kifizetési engedélyt nem adja meg addig, amíg tartozást tart nyilván, így a tartozás rendezéséig a javítás költsége Önt terheli. Amennyiben Önnek nincs hiteltartozása az autón, akkor a bank felhatalmazást ad a biztosítónak arra, hogy a javítás összegét a biztosító szervizünknek kifizethesse. Ezen eljárás elfogadásáról Önnek szervizünkben nyilatkozatot kell aláírnia!

Kérhetem-e a teljeskörű biztosítási ügyintézést, ha hitel van az autómon?

Sötétkék madártoll

Műszaki totalcar esetén semmiképpen, hiszen a gépjármű kivonásra kerül a forgalomból. Gazdasági totalcar esetén Önt a biztosító kártalanítja. A kár súlyosságától függően szakmai javaslatot adunk Önnek, hogy biztonsági szempontból javasoljuk-e az autó újjáépítését. Ha a jármű helyrehozható, egy korrekt, Önnel egyeztetett ajánlatot készítünk* (tooltip az árajánlat költségéről). Önnek, és a biztosítótól kapott kártérítés összeget figyelembe véve dönthet a javítás megrendeléséről. Maradtak még kérdései? Hívjon minket vagy jelentkezzen be online és tegye fel kérdéseit. Állunk szíves rendelkezésére!

Gazdasági totalcar esetén az autóm még javítható?

Vekker óra egy kis asztalon

Igen, Casco esetében 48 óra, GFB esetén (gépjármű felelősségbiztosításra) 30 nap. Hívjon bennünket és intézzük!

Van határideje a káresemény bejelentésének a biztosító felé?

Csodálkozó szőke kisfiú

Nem kell, hiszen az Ön által adott meghatalmazással mi a kárfelvételt is intézzük. Szervizünk a Waberer és Allianz biztosítóknál hatáskörű kárfelvételi joggal rendelkezik, illetve minden más biztosítóval szerződéses kapcsolatban van, több, mint 7 profi kárszakértővel dolgozik együtt. Ha szervizünk végzi a kárügyintézést, a kárfelvétel szemléjét mi egyeztetjük a kárszakértővel, ugyanígy a pótszemlét is, ha felmerülne. A szemlén képviseljük Önt, ezért, ha idő szűkében van, nem kötelező rajta résztvennie.

Kell-e kárszakértőt felkérnem a kárfelvételhez? Részt kell-e vennem a szemlén?

Fa körlapon egy lecsukott szem, melyre NO felirat van írva

Pótszemlére akkor van szükség, ha az első kárfelvételt követően, a javítási folyamat során kiderül, hogy olyan elem, berendezés is sérült, amelyre az első kárfelvétel alkalmával nem derült fény. Ilyen esetben szervizünk jelzi a biztosító felé a problémát, és a kárszakértő pótszemlét tart az autón, így a káresemény által előidézett rejtett sérülések javításának költségét is téríteni fogja Önnek a biztosító. Ha Ön igénybe vette biztosítói ügyintézés kényelmi szolgáltatásunkat, akkor mi képviseljük Önt a pótszemlén, de ettől függetlenül Ön részt vehet rajta, ha szeretne.

Mi az a pótszemle? Meg kell jelennem a pótszemlén?

Kézfogás egy földgömb előtt

Mindenképp töltsék ki, de ha mégis elmaradt, pótolható, ám a másik fél felelőssége nehezebben számon kérhető. Az eljárást is meghosszabbíthatja, ha a biztosítónak kell a másik felet nyilatkozatra bírnia. Ez Önnek időveszteség és tovább kénytelen nélkülözni autóját. Mindig töltse ki a baleseti bejelentőt a helyszínen. Időt, energiát spórol vele!

Mi történik akkor, ha a baleseti bejelentőt nem töltöttük ki a helyszínen?

Kérdőjel

Weboldalunk fejlesztésében arra törekszünk, hoy ügyfeleink minden kérdésére hasznos információval szolgáljunk, és érdekességeket osszunk meg az autózás világából. Ha van kérdése a témában, vagy lenne új téma javaslata, írja meg nekünk a kapcsolat oldalon, melyet a képre vagy a címre kattintva tud megnyitni! Várjuk javaslatát, kérdését!

Szakmai kérdése van? Többet szeretne tudni?

TÖLTSE LE
NYOMTAVÁNYAINKAT!

Gyorsítsa az
ügyintézést!

Biztosítói
kárbejelentők
Baleseti-bejelentő
CC meghatalmazás
Alfa biztosító logoja
KÖBE Biztosító logoja
Genertel biztosító logoja
Generali biztosító logoja
Allianz biztosító logoja
K & H Biztosító logoja
Union Biztosító logoja
Posta biztosító logoja
Uniqua biztosító logoja
Waberer biztosító logoja
Groupama biztosító logoja
Signal IDuna Biztosító logoja

Ügyfél
elégedettség

"Friendly and reliable."
 

Balazs Szerencsi

Ügyfél
elégedettség

"Korrekt hozzáállás, jó minőségben javították meg az autómat! A biztosítóval mindent intéztek. Mindenki számára ajánlom."

 

Tibor Krüzsely

Ügyfél
elégedettség

"A munkafelvevő udvarias volt. Kellő szakmai tàjékoztatást adott a javításról. Elfogadható áron dolgoznak. Több mint 25 éve csak itt javittatok. Javaslom másnak is."

János Babinecz

Ügyfél
elégedettség

"Csak ajánlani tudom! Kedvesek segítőkészek gyors megbízható minőségi munka amit tapasztaltam! Köszönöm szépen Car Contact Kft!"

 

Krisztina Mehesz

Ügyfél
elégedettség

"Rendkívül segítőkészek és rugalmasak. Karambolos javításra vittem az autót, mindent intéztek helyettem, az autó gyorsan kész lett és az elvégzett munka minősége is csillagos ötös!" Kristóf S.

Ügyfél
elégedettség

"Brought someone else's car here. Kind of outside the city, on the Budapest side of Szentendre. Super nice, but no one speaks English; very patient. Second hand info from car owner - very reliable and they do good work. Tim Emerson

Ügyfél
elégedettség

"Karosszéria lakatolás és fényezés magas minôségben, modern technikával, komoly szakértelemmel. Biztosítás ügyintézés, gyors kiszolgálás, precíz munkavégzés." Nobilis Mobilis Kft. Autókölcsönző- és kozmetika

Ügyfél
elégedettség

"Felkészült, megbízható autó szervíz. Márkaszervíz színvonalú szolgáltatás, alacsonyabb árakkal."

 

Horányi Zsolt

Ügyfél
elégedettség

"Az autónak akarnak jót! Szakmailag, emberileg, következetesek, profik, soha máshova!" 2 2

Ügyfél
elégedettség

"Legjobb hely a világon!!" 

 

Varga Tibor

Ügyfél
elégedettség

"tökéletes, szervezet, profi" 

 

Zsolt Vastag

Ügyfél
elégedettség

"Korrektek nagyon, szimpatikus társaság." 

 

Endre Turbék

Ügyfél
elégedettség

"Komplett autó javítás, szakszerűen" 

 

Szijjártó Tamás

Ügyfél
elégedettség

"Megbízható, korrekt cég, kiváló szakemberek, remek emberek! Hozzáértésből, udvariasságból csillagos ötös!" 

 

Zsuzsannak Izsákné Formanek​​

Baleseti kárbejelentés adminisztrációs dossziéi
bottom of page