H-CS 6h30-16h00 P 14h00
Baleseti adminisztráció
BIZTOSÍTÓI
KÁRRENDEZÉS
Koccanás kárrendezése, kisebb-nagyobb balesetes sérülések kárügyintézése gyorsan. Több napi munkát veszünk le az Ön válláról
Amikor Ön az autóját autószervizünkre bízza, akkor nemcsak abban lehet biztos, hogy eredeti állapotban kapja vissza tőlünk, de abban is, hogy nem kell drága idejét biztosítási ügyintézési útvesztőkben eltöltenie. Profi, talpraesett és ügyfeleink által igen kedvelt kárügyintézőnk mindent megold Ön helyett. Egy dologra kell koncentrálnia, az olvasó szemüvegét ne hagyja otthon!
-
A személyigazolvány számát
-
A jármű forgalmi engedélyét, amelyen az autó adatai megtalálhatók
-
A gépjármű tulajdonos meghatalmazását abban esetben, ha autószervizünkben a teljeskörű kárügyintézésre és javításra nem az autótulajdonos hozza az autót. Cég esetében aláírási címpéldánnyal együtt.
-
A jármű törzskönyvét
-
A rendőrségi jegyzőkönyvet vagy határozatot, ha a balesetnél rendőrségi helyszínelésre került sor, mert a felelősség kérdéséről nem tudtak a baleset helyszínén megegyezni, vagy mert személyi sérülés is történt (ez utóbbi esetben kötelező)
-
A vezető jogosítványát, amennyiben a gépjármű a káresemény ideje alatt nem parkolt
-
Amennyiben volt gépjármű szállítás és Ön kifizette, úgy ezt a számlát is hozza magával.
-
Minden kár intézéséhez ismernünk kell a baleset körülményeit, ezért ne felejtse el magával hozni a baleset helyszínén kitöltött kék sárga baleseti bejelentő nyomtatványt, mindkét fél részéről aláírva.
-
A gyorsabb ügyintézéshez előre letölthet, és kitölthet nyomtatványokat, itt!
És a legfontosabb, ne felejtse otthon az olvasószemüvegét, szüksége lesz rá! Mert bár minden adminisztrációt elvégzünk Ön helyett, az aláírására szükség lesz!
Milyen iratokat kell magával hoznia a kárbejelentéshez?
Előre
kitölthető nyomtatványok,
gyorsabb ügyintézés!
Csak akkor van szükség, ha a balesetben másik jármű is érintett. Ha a káreseménynek nem volt részese másik autós, tehát pl. a kárt a járművén kőfelverődés vagy egy ráeső faág okozta, akkor nincs szükség a baleseti bejelentő nyomtatványra. Minden más esetben talpraesett biztosítási ügyintézőnk segítségével a kárbejelentő nyomtatványon tudják a sajnálatos baleset körülményeit ismertetni a biztosítóval.
Mikor van szükség a
kék-sárga baleseti
bejelentő nyomtatványra
A baleseti bejelentő az a kék-sárga európai baleseti bejelentő nyomtatvány, melyet a baleset helyszínén töltenek ki, rögzítve a baleset körülményeit az érintett feleket. A kárbejelentő pedig az a nyomtatvány, melyet szervizünk nyújt be a biztosítóhoz az Ön érdekében, és amelyben a kárigényt ismertetjük.
A baleseti bejelentő nem azonos a kárbejelentővel!
CAR CONTACT BIZTOSÍTÓI KISOKOS
ÜGYFELEINK KÉRDEZTÉK - MI VÁLASZOLUNK
Természetesen! Számos kényelmi szolgáltatásunk egyike a csereautó szolgáltatás. A javítás idejére szervizünk napi díjas formában fel tud Önnek ajánlani csereautót. Amennyiben viszont az Ön biztosítási kötvényében foglalt feltételek szerint jár Önnek csereautó, a biztosító elbírálása alapján - az optimális javítási időre térítésmentesen biztosítjuk Önnek.
Tudnak számomra cserautót biztosítani a a javítás időtartamára?
Nem szükséges, amennyiben autószervizünk teljeskörű kárügyintézését választja, úgy a bonyodalmas adminisztrációt 100%-ban mi végezzük Ön helyett. Ha Ön időközben már bejelentette a káreseményt a biztosítónál, de szeretné, ha mégis mi vinnénk tovább a biztosítási ügyintézést, akkor mindenképpen hozza magával a kék-sárga kitöltött baleseti bejelentő nyomtatványt. Szervizünkben majd kitölt egy meghatalmazást. A meghatalmazás nyomtatványt a képre vagy a címre kattintva töltheti le!
Nekem magamnak kell a baleseti kárt bejelentenem még mielőtt a szervizbe vinném az autómat?
Természetesen, vállaljuk a hitellel terhelt jármű kárügyintézését akkor is, ha ehhez plusz körös banki kapcsolattartási ügyintézésre van szükség. Fontos tudnia, hogy a banki hitellel terhelt autók javításához banki meghatalmazás szükséges, amelyet autószervizünk a kárügyintézési kényelmi szolgáltatás keretében bekér Ön helyett. Tudnia kell azonban, hogy a bank a kifizetési engedélyt nem adja meg addig, amíg tartozást tart nyilván, így a tartozás rendezéséig a javítás költsége Önt terheli. Amennyiben Önnek nincs hiteltartozása az autón, akkor a bank felhatalmazást ad a biztosítónak arra, hogy a javítás összegét a biztosító szervizünknek kifizethesse. Ezen eljárás elfogadásáról Önnek szervizünkben nyilatkozatot kell aláírnia!
Kérhetem-e a teljeskörű biztosítási ügyintézést, ha hitel van az autómon?
Műszaki totalcar esetén semmiképpen, hiszen a gépjármű kivonásra kerül a forgalomból. Gazdasági totalcar esetén Önt a biztosító kártalanítja. A kár súlyosságától függően szakmai javaslatot adunk Önnek, hogy biztonsági szempontból javasoljuk-e az autó újjáépítését. Ha a jármű helyrehozható, egy korrekt, Önnel egyeztetett ajánlatot készítünk* (tooltip az árajánlat költségéről). Önnek, és a biztosítótól kapott kártérítés összeget figyelembe véve dönthet a javítás megrendeléséről. Maradtak még kérdései? Hívjon minket vagy jelentkezzen be online és tegye fel kérdéseit. Állunk szíves rendelkezésére!
Gazdasági totalcar esetén az autóm még javítható?
Igen, Casco esetében 48 óra, GFB esetén (gépjármű felelősségbiztosításra) 30 nap. Hívjon bennünket és intézzük!
Van határideje a káresemény bejelentésének a biztosító felé?
Nem kell, hiszen az Ön által adott meghatalmazással mi a kárfelvételt is intézzük. Szervizünk a Waberer és Allianz biztosítóknál hatáskörű kárfelvételi joggal rendelkezik, illetve minden más biztosítóval szerződéses kapcsolatban van, több, mint 7 profi kárszakértővel dolgozik együtt. Ha szervizünk végzi a kárügyintézést, a kárfelvétel szemléjét mi egyeztetjük a kárszakértővel, ugyanígy a pótszemlét is, ha felmerülne. A szemlén képviseljük Önt, ezért, ha idő szűkében van, nem kötelező rajta résztvennie.
Kell-e kárszakértőt felkérnem a kárfelvételhez? Részt kell-e vennem a szemlén?
Pótszemlére akkor van szükség, ha az első kárfelvételt követően, a javítási folyamat során kiderül, hogy olyan elem, berendezés is sérült, amelyre az első kárfelvétel alkalmával nem derült fény. Ilyen esetben szervizünk jelzi a biztosító felé a problémát, és a kárszakértő pótszemlét tart az autón, így a káresemény által előidézett rejtett sérülések javításának költségét is téríteni fogja Önnek a biztosító. Ha Ön igénybe vette biztosítói ügyintézés kényelmi szolgáltatásunkat, akkor mi képviseljük Önt a pótszemlén, de ettől függetlenül Ön részt vehet rajta, ha szeretne.
Mi az a pótszemle? Meg kell jelennem a pótszemlén?
Mindenképp töltsék ki, de ha mégis elmaradt, pótolható, ám a másik fél felelőssége nehezebben számon kérhető. Az eljárást is meghosszabbíthatja, ha a biztosítónak kell a másik felet nyilatkozatra bírnia. Ez Önnek időveszteség és tovább kénytelen nélkülözni autóját. Mindig töltse ki a baleseti bejelentőt a helyszínen. Időt, energiát spórol vele!
Mi történik akkor, ha a baleseti bejelentőt nem töltöttük ki a helyszínen?
Weboldalunk fejlesztésében arra törekszünk, hoy ügyfeleink minden kérdésére hasznos információval szolgáljunk, és érdekességeket osszunk meg az autózás világából. Ha van kérdése a témában, vagy lenne új téma javaslata, írja meg nekünk a kapcsolat oldalon, melyet a képre vagy a címre kattintva tud megnyitni! Várjuk javaslatát, kérdését!
Szakmai kérdése van? Többet szeretne tudni?
TÖLTSE LE
NYOMTAVÁNYAINKAT!
Gyorsítsa az
ügyintézést!